انشاطور

آنچه بر زبان نآید قلم جورش بر دوش کشد

انشاطور

آنچه بر زبان نآید قلم جورش بر دوش کشد

سلام
من فرشادم
اما دوستان نزدیکم لطف دارن و دامیین صدام میکنن...
راستش جاهایی که زبونم نتونست باهام راه بیاد
تنها رفیقام کاغذ و قلمم بودن
دوستای بامعرفتی هستن
خواستم باشمام آشنا شن

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

نگار

يكشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۳۵ ب.ظ | فرشاد یوسفی | ۵ نظر

و اما...

از اشعاری که وقتی دلم سمت عشق پر می کشه می سرایمsmiley

خودم خیلی دوسش دارم؛خداکنه شمام دلتون باهاش همراه شهwink

 

زندگی گرچه کمر بسته به جنگم ای نگارم

کمرم خم نشود تا به هر آن دم که «تو» دارم

❤❤❤

گرچه شمشیر خیانت به ید دوست نشسته به دلم

دل من زخم ندارد،تاکه مرهم چو «تو» دارم

💙💙💙

سال ها سال تیر غمی سمت دلم بود نشانه

نه همان و نه دگر، نیست غمی چون که «تو» دارم

💚💚💚

نگار دلبرم،یار تکم،چنگ و سه تارم

گیتار چه داند که چه مستم که «تو» دارم؟!

  • فرشاد یوسفی

عشق

نگار

نظرات  (۵)

  • وحید صادقی
  • سلام

    شعرتون  نیاز به صیقل کاری داره

    اما خب مضمونش خوبه

    پاسخ:
    سلام
    ممنون از تذکرتون
    راستش من شاعر نیستم فقط از شعر خوشم میاد
    چون شعر مملو از لطافته
    بعضی چیزا انقد لطیفن که من حیفم میاد به زبونی
    غیر از شعر درموردشون حرف بزنم
    واسه همین چشممو رو استعداد می بندم و افسار قلم
    رو میدم دست دلم تا با شعرای دست و پا شکشتش
    احساسشو بگه😃

    زیر بار نمیری ولی من که میدونم یه چیزایی تو کلت هست

    خداحفظتون کنه😝😜

    پاسخ:
    عجبا

    سلاااااام میبینم باز قلم زدی شعر گفتی عزیز جان

    موفق باشی ان شا الله 

    شعرتم خیلیییییییییییی قشنگ بود

    پاسخ:
    من هیچ...
    من نگاه...
    من ممنون😃
  • وحید صادقی
  • اتفاقا این طرز فکرتو دوست دارم

    منم عاشق شعرم و شاعر نه

    گاهی برای دلم شعری میگم

    شما هم میتونی شاعر بشی ...

    از کلماتت پیداس

    موفق باشی دوست عزیز

    پاسخ:
    ارادتمندم بزرگوار
    امیدوارم شما هم موفق باشی

    ‌سلام دامیین جون

    عالی❤🌷

    پاسخ:
    فداتم رفیقم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی